Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FL

To bychom nemohli vůbec uvalit sankce, když postihnou nikoli Putina a většinou nevinné, i nás. Nemohli bychom vést válku, ten chudák ruský branec si to sám nezvolil, že půjde na frontu. Na vízum není žádné právo a každý rus je potenciální špion.... Není o čem diskutovat.

6 1
možnosti
PN

Ono je zajimave, ze tohle "uvalovani sankci" je vesmes domena "zapadu". Ten "zlotrily vychod" sankce uvaluje malokdy, predevsim jako odvetne kroky za sankce "zapadu". Jinak ty sankce zapadu poskozuji casto predevsim "zapad", takze je namiste otazka, jestli ty "zapadni sankce" jsou proti zltrilemu vydchodu, nebo proti vlastnim obcanum. Soucasne sankce postihly predevsi mobcany EU. Predpokladam, ze EU sice vedle parta mamlasu, ale maji tam snad nejake poradce, kteri i tem dutym hlavam nahore snad rekli, jake budou mit saknce dopady na EU. A evidentne drobne poskozeni Ruska hlavounum EU stalo za ozebraceni vlastnich lidi.

Vim o jedne vyjimce, kdy "vychod" uvalil sankce na zapad, aniz by zapad pred tim uvalil sankce na vychod, a to byly cinske sankce na Litvu diky castecnemu uznani Taiwanu jako zeme. Tedy ony to ani vlastne nejsou sankce. Cina "pouze" vymazala Litvu ze seznamu zemi pro cinske celni urady a tim padem zbozi "made in Lithuania" se neda dopravit do Ciny. Nemci z toho byli na mrtvici, protoze jim to rozbouralo jejich dodavatelske retezce.

0 8
možnosti
TB

Mícháte jablka a hrušky..... neexistuje žádné právo na to, že můžete automaticky navštívit jakýkoli stát....je věcí toho státu (EU), koho k sobě vpustí....

15 1
možnosti
PZ

No to je tedy síla kam až obhájci RF dojdou, brzy se jistě dozvíme, že vojáci RF nepáchali zvěrstva, ale jen plnili rozkazy, no fuj autore!!

6 2
možnosti
SB

Píšete o kolektivní vině.

O té by bylo možné hovořit, kdybychom Rusům upírali něco, na co mají právo.

To se však neděje.

My jim pouze odmítáme dávat víza a pouštět je k sosbě.

Stejně tak jako na úrovni bytu má vlastník právo pustit přes práh pouze toho, koho sám uzná za přijatelného pro návštěvu, tak i na úrovni států má stát právo rozhodovat o tom, koho na své území pustí a koho už nikoli.

Když k někomu budu chtít přijít a on mi nedovolí vstoupit, nemusí mi vysvětlovat, zda to bylo kvůli mým politickým názorům, nebo kvůli tomu, že fandí Spartě a nepustí k sobě slávistu, což je můj případ, nebo kvůli tomu, že nesnáší dechovku a přes vstupní dveře jeho bytu nesmí projít nikdo, kdo dechovku miluje, což je rovněž můj případ. Zejména ten poslední případ by byl hodně stupidní, protože na to nikdo nemusí nikoho odmítat a stačí se v rozhovoru tématu dechovky vyhnout, ale i navzdory té hlouposti by to bylo svaté právo majitele bytu. Nesmí mi kvůli mé lásce k dechovce dát facku na ulici, ale může mě odmítnout pustit do vého bytu.

A stejně tak my můžeme ruské žadatele o vízum odmítat z jakéhokoli důvodu. Území naší republiky je pro náš národ něco jako Frantův byt pro Frantu nebo Jirkův byt pro Jirku. Nesmíme jim nijak jinak ubližovat, protože právě to by bylo aplikování kolektivní viny, ale k sobě je pustit nemusíme.

9 1
možnosti
Foto

Nikoli. Z ničeho nevyplývá, že kolektivní vina se vztahuje jenom na věci, na které máte právo. Kolektivní vina jednoduše znamená, že vás strčí do pytle s kýmkoli dalším, pokud máte společné znaky, a jednají s vámi podle toho - bez ohledu na to, jestli děláte stejné (špatné) věci jako oni nebo ne. Prostě jste Čech/Žid/nácek/rusák/zloděj/gay/poškolák..., nejste člověk a už vůbec ne konkrétní jednotlivec Slavomír Beneš.

0 0
možnosti
ŠK

A já jsem vyrůstal s pocitem, že všichni Rusové jsou hodní, ale v zralém věku jsem se přesvědčil, že většina z nich podporuje zlo i na úkor vlastního normálního lidského života. Rus nechce normální lidský život, ne, ne.

7 0
možnosti
PN

Je to vsude stejne. V Australii jsou kazdorocni pochody oslavujici chrabrost Aussie vojaku ve Vietnamu. Ve vsech pobaltskych zemi slavi jejich cleny SS jako hrdiny a bojovniky za svobodu. A to se tihle SS chovali ve srovnani s "normalnimi" Nemeckymi SS jako banda dobytka, ze tem "normalnim" se z jejich chovani delalo spatne. A to same na opevovane Ukrajine, kde oslavuji nacisty z 2. sv. valky. Akorat se o tom nesmi moc mluvit, protoze Rusove maji byt fuj fuj a vsichni co jsou proti nim maji byt uzasni a moralni.

1 8
možnosti
Foto

Jestli je pro Vás vypálení Lidic na rovině s neposkytnutím víz občanů státu, který nás má za nepřátele.... jste smutný člověk. Je mi Vás líto.

24 1
možnosti
JM

J91o36s74e40f 55M62i68k76e97l

14. 8. 2022 21:30

Stačil mi ten nadpis. Víc jsem nečetl.

3 1
možnosti
  • Počet článků 89
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2332x
Profesí marketér, věčně student, hrdý Evropan... V současnosti se snažím držet kurz jako „kormidelník“ v marketingové flotile e.vox. Cokoli jsem dělal, to jsem byl rád: Pracoval jsem například za pultem jako prodavač, den co den počítal hodnotu portfolia investičních fondů či jako ekonomický novinář. Na iDnes jsem se přestěhoval z blogosféry Respektu. Miluju Londýn, Star Trek a earl grey. Najdete mě i na twitteru: @jackal007.