Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RK

Slepenec vám přišel podivný a proto jste ho volil...8-o

Asi jsem váš blog nepochopil ;-)

2 5
možnosti
PK

To ale asi není chyba autora...;-D

16 2
možnosti
JK

Ze sázkařského hlediska vláda určitě do konce roku nepadne i kdyby dopadli špatně v podzimních volbách.

1 0
možnosti
Foto

Co je Nám po komunálních volbách a po senilátorech !

0 0
možnosti
Foto

I mn už delší dobu připadá, že Fiala (bo není hloupý) chápe, že zvládat aktuální situaci výrazně přesahuje jeho osobu, ale nechce rezignovat, tak proto vědomě páchá harakiri a chce být odstaven. Jinak si totiž jeho kroky a kroky vlády neumím vyložit.

7 1
možnosti
JR

J80a24n 87R24á95ž

2. 8. 2022 18:54

Mužská ješitnost je záludná, neb když se ješita dostane do záři reflektorů, nutí ho to dělat i hlouposti, jen aby v té záři zůstal. Fiala není první, ani poslední politik, kterého to potkalo.

3 0
možnosti
PK

Byl jsem dlouholetý volič ODS již od sametu, již nějakou dobu tomu tak není, VK je mimo hru a někdy i kyblík a tato strana již není to co tvrdili její otcové zakladatelé.

Pana Fialu a jeho spojence jsem nevolil a s jeho způsobem vládnutí nesouhlasím, ale ani nejsem nadšený z obsahu vašeho blogu, bo není tady žádná skupina, či jednotlivci, kteří by byli pro lid této země konečně dobrým řešením.

6 2
možnosti
Foto

Ona je Trikolora součástí ODS? Copak, skleróza? ;-D

1 4
možnosti
  • Počet článků 89
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2332x
Profesí marketér, věčně student, hrdý Evropan... V současnosti se snažím držet kurz jako „kormidelník“ v marketingové flotile e.vox. Cokoli jsem dělal, to jsem byl rád: Pracoval jsem například za pultem jako prodavač, den co den počítal hodnotu portfolia investičních fondů či jako ekonomický novinář. Na iDnes jsem se přestěhoval z blogosféry Respektu. Miluju Londýn, Star Trek a earl grey. Najdete mě i na twitteru: @jackal007.