Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lidé kapku blázní, takže nosí roušky i na běhání. Ale co jsem zažíl já na kole, tak jsem slyšel jen jednoho člověka, jak na mě křičel, že nemám roušku. Zbytek na to kašlal, chapajíc, že na kole je rouška blbost.

9 0
možnosti
Foto

Moje řeč a karma. To video z Riegerových sadů má autorku (jméno uveřejněno) doufám že se alespoň stydí, ale to ona asi bude anticovidová aktivistka - taková roušková Greta.

13 0
možnosti
Foto

Díky, karma. R^

..

Také něco přidám:

Inhed.cz / Zbyněk Vlk / 26. 3. 2000

Koronavirus, nebo hlad a totalita? Za jakou cenu stojí za to zachraňovat naše životy?

https://nazory.ihned.cz/komentare/c1-66741390-koronavirus-nebo-hlad-a-totalita-za-jakou-cenu-stoji-za-to-zachranovat-nase-zivoty

Článek je bohužel v placené sekci, ale těch 19 korun za to stojí.

6 0
možnosti
Foto

Slunečním zářením získáte vitamin D v naší zeměpisné šířce, až když je Váš stín kratší než Vaše výška, čili ne dříve než od půlky dubna. Ale jako výmluva dobrý. I tak ale pobyt venku prospěje na duchu.

0 2
možnosti
PK

Samozřejmě, že vitamín získám při jakémkoliv úhlu, jen množství bude úměrné úhlu a době expozice, takže teď na jaře třeba být na slunci déle než v létě.

5 0
možnosti
Foto

Po dobu karantény chodím každý ven za město, kde je zeleň a nejsou lidi sundám si roušku. Rouška je potřebná v uzavřených prostorách, na nákupech, v hromadné dopravě, všude tam, kde se shromažďuje větší počet lidí. Pokud se jdete projít do parku nebo do lesa, jedete na cyklistickou vyjížďku, jedete sami nebo s rodinou v autě, pracujete venku, může být naopak nebezpečná. Vydýchané bakterie, viry, hleny a nečistoty se v roušce zachytí a vy je vdechujete zpátky. Je to, jako se vysmrkat se do kapesníku a pak ho celý den nosit připlácnutý na obličeji.

21 0
možnosti
  • Počet článků 89
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2332x
Profesí marketér, věčně student, hrdý Evropan... V současnosti se snažím držet kurz jako „kormidelník“ v marketingové flotile e.vox. Cokoli jsem dělal, to jsem byl rád: Pracoval jsem například za pultem jako prodavač, den co den počítal hodnotu portfolia investičních fondů či jako ekonomický novinář. Na iDnes jsem se přestěhoval z blogosféry Respektu. Miluju Londýn, Star Trek a earl grey. Najdete mě i na twitteru: @jackal007.