Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nejhorší je, že já např. nevím, která slova zařadila redakce mezi vulgarismy a která ne. Viz Švejk, který se dožadoval informace, kde jsou ve městě vykřičené domy, aby věděl, kterým se má vyhnout.

V komentářích je to ještě horší, tam např. nejde citovat např. část básně Křest svatého Vladimíra, o jisté Vrchlického básni nemluvě, a ani pohádku Jana Wericha o lvu a opici, i Hrabal by činil potíže a spousta dalších. Neboť mravnost nade vše.

Na druhou stranu nevadí blogy a komentáře, které obsahují evidentní lži nebo výroky, které poněkud popírají platnost přírodních (a fyzikálních) zákonů.

0 0
možnosti
Foto

Proto jsem ten text napsal. Snad i věřím editorům, že to myslí dobře, ale je to myšlení zpátečnické, zbytečné, a hlavně příliš mechanické. Dobrý editor neposuzuje texty otrocky-podle-jednoho-mustru-protože-je-na-to-nařízení, ale čte je a hodnotí kontext.

0 0
možnosti
Foto

R^... min. za návěstí (chcete-li) či jak se to jmenuje - Alea iacta est ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, když už za nic jiného :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 89
  • Celková karma 25,16
  • Průměrná čtenost 2332x
Profesí marketér, věčně student, hrdý Evropan... V současnosti se snažím držet kurz jako „kormidelník“ v marketingové flotile e.vox. Cokoli jsem dělal, to jsem byl rád: Pracoval jsem například za pultem jako prodavač, den co den počítal hodnotu portfolia investičních fondů či jako ekonomický novinář. Na iDnes jsem se přestěhoval z blogosféry Respektu. Miluju Londýn, Star Trek a earl grey. Najdete mě i na twitteru: @jackal007.