Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZF

zdf

11. 1. 2011 22:04
Vysvětlení

Dnes ráno článek zmizel, ale večer se sem vrátil. Díky všem za přízeň, vysvětlení najdete zde: http://fekar.blog.idnes.cz/c/172286/Cenzuru-na-iDnesu-skryvaji-za-reklamu-na-kondomy.html

0 0
možnosti

shaana

11. 1. 2011 18:10
Karma

karma :-)

0 0
možnosti
PJ

PájaZítra

10. 1. 2011 20:17
ještě jeden překlep

a že v textu mají u prvního výskytu jména spisovatelky Bárna místo Bára jste si nevšiml?

0 0
možnosti
ZF

zdf

10. 1. 2011 20:18
Re: ještě jeden překlep

jistěže všiml, díky nicméně, že jste to sem dopsala. Připadalo mi to už jako maličkost -- a kdybych chtěli hodně rejpat, našlo by se tam více podobných maličkostí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 89
  • Celková karma 25,16
  • Průměrná čtenost 2332x
Profesí marketér, věčně student, hrdý Evropan... V současnosti se snažím držet kurz jako „kormidelník“ v marketingové flotile e.vox. Cokoli jsem dělal, to jsem byl rád: Pracoval jsem například za pultem jako prodavač, den co den počítal hodnotu portfolia investičních fondů či jako ekonomický novinář. Na iDnes jsem se přestěhoval z blogosféry Respektu. Miluju Londýn, Star Trek a earl grey. Najdete mě i na twitteru: @jackal007.