Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SC

Pikot

25. 4. 2010 15:44
Co je na tom fašistického?

Víte vůbec, co to byl fašismus?

0 0
možnosti
V

Vasco75

25. 4. 2010 16:00
Re: Co je na tom fašistického?

Kdybyste měl něco v hlavě, dokázal byste si uvědomit, že takovýmto způsobem začínala kdysi v Německu i štvanice na Židy a viděl byste, co je na tom fašistického. Tento klip není nic jiného, než arogantní a sprosté štvaní jedné skupiny obyvatel proti druhé.

0 0
možnosti
HM

ladhela

25. 4. 2010 15:42
to je jasné

prostě nevolit levici to je ČSSD a KSČM..  já jsem svým rodičům  a prarodičům  vše vysvětlila tyto strany volit nebudou ani VV , mají na výběr ,buď ODS ,TOP 09  nebo Zelený  R^

0 0
možnosti
VF

HenryVIII

25. 4. 2010 15:39
Mladí, jděte k volbám

Ano, ODS je v podstatě nevolitelná, ale rozhodně volitelnější než oranžovorudá sebranka (tento termín jste použil první). A je spousta jiných stran, které v parlamentu nebyly. Nevolitelné jsou všechny parlamentní strany. Určitě je rozumné, aby všichni mladí šli volit, oni tady budou žít a splácet dluhy, které minulé vlády zbytečně nadělali a hodlají dělat dál. Ať se sami rozhodnou, kdo má vládnout.

0 0
možnosti
  • Počet článků 89
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2332x
Profesí marketér, věčně student, hrdý Evropan... V současnosti se snažím držet kurz jako „kormidelník“ v marketingové flotile e.vox. Cokoli jsem dělal, to jsem byl rád: Pracoval jsem například za pultem jako prodavač, den co den počítal hodnotu portfolia investičních fondů či jako ekonomický novinář. Na iDnes jsem se přestěhoval z blogosféry Respektu. Miluju Londýn, Star Trek a earl grey. Najdete mě i na twitteru: @jackal007.