Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JU

J49a69n 80U82r25b31á64n60e22k

28. 1. 2024 16:45

Připomnělo mi to jeden programátorskej fór. Jestli je lepší, aby měl programátor milenku, nebo manželku. A odpověď?

Je lepší mít obě!

Milence řekne, že je s manželkou, manželce řekne, že je s milenkou, a může v klidu programovat!

P.S. Předpokládám, že v dnešní hyperkorektní době bych byl v médiích za podobný vtip ukřižován, ale mně se i po čtvrt století pořád líbí.

6 0
možnosti
EH

Řekl to, protože je to vousatý stereotyp a klišé.

V dnešní přeliberalizované době touha po milence svědčí o neschopnosti muže najít si uspokojivou partnerku.

0 6
možnosti
KK

Čili přeneseně o neschopnosti cestující veřejnosti najít si uspokojivého dopravce:-)

1 0
možnosti
MS

Každý svého štěstí strůjcem. Když si generální vybral naprosto hloupý výrok, tak je to jeho boj. To se tak provokatérům stává, že dostanou zpětnou vazbu.

0 6
možnosti
JZ

Ovšem rozčilovat se kvůli reakcím sdělovacích prostředků, když jsme sami dospěli k názoru, že výrok o milence byl záměrně provokativní a kalkulovaný na to, aby zmíněnou reakci sdělovacích prostředků vyvolal, to je... dementní?

0 4
možnosti
  • Počet článků 89
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2332x
Profesí marketér, věčně student, hrdý Evropan... V současnosti se snažím držet kurz jako „kormidelník“ v marketingové flotile e.vox. Cokoli jsem dělal, to jsem byl rád: Pracoval jsem například za pultem jako prodavač, den co den počítal hodnotu portfolia investičních fondů či jako ekonomický novinář. Na iDnes jsem se přestěhoval z blogosféry Respektu. Miluju Londýn, Star Trek a earl grey. Najdete mě i na twitteru: @jackal007.