Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Panika v řadách ANO naznačuje popsaný trend. Výměna ministra uprostřed pandemie buď nebyla v plánu, nebo to je další přehmat, protože Vojtěch je nyní ten komu bylo ubližováno a Babiš je ta zuřivá saň, která navíc jmenovala výměnou plukovníka. No nevím to je scéna pro stranickou tragédii.

4 0
možnosti

J94i50r60i 12D62v75o14r40a26k

22. 9. 2020 11:32

To je teda pekna traparna Rv to, ze "demoblok" kritizuje uplne z principu vsechno, co se udela, chapu. Proc ale od Vas tece takova nenavist, to fakt ne Rv!!

1 1
možnosti

No volby rozhodnou kdo patří do naší polistopadové současnosti a ne zbožné přání osamoceného blogera.

Šedý úředník co bezvýhradně dodržuje zákon je zrovna taková utopie jako fungující komunismus.

4 2
možnosti
Foto

Máme místo něj adekvátní náhradu? Nemáme:-/

7 7
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
11 3
možnosti

G69e21o43r88g98e 89H27o54l58y

21. 9. 2020 23:10

Prominte, zmacknul jsem spatny knoflik...tohle bylo mineno do jineho blogu.

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
9 4
možnosti

J18a83n 76K63o65z32á43k

22. 9. 2020 1:00

To jsem rád, že víte, o co tady jde. Jenom pořád nechápu, o co jde vám? Jenom mi nepište o STB a komunistech, to už je stejné klišé jako, že ústavu nám nenapsal bývalý komunista. Jak se chová Babiš, který není Babišem? Co napíšete, tak to se dá taky předvídat, ale to neznamená, že to píše někdo za vás. Už z té nesnášenlivosti začínáte blbnout, ale nejste sám.

5 7
možnosti
  • Počet článků 89
  • Celková karma 25,16
  • Průměrná čtenost 2332x
Profesí marketér, věčně student, hrdý Evropan... V současnosti se snažím držet kurz jako „kormidelník“ v marketingové flotile e.vox. Cokoli jsem dělal, to jsem byl rád: Pracoval jsem například za pultem jako prodavač, den co den počítal hodnotu portfolia investičních fondů či jako ekonomický novinář. Na iDnes jsem se přestěhoval z blogosféry Respektu. Miluju Londýn, Star Trek a earl grey. Najdete mě i na twitteru: @jackal007.