Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

nejste ani frajtr a chtěl byste být generálem. počkejte si až po bitvě, to budete chytřejší R^!

0 0
možnosti
Foto

Teď už ani nejde o to, zda někdo vládě věří, nebo ne. Vztek lidí evidentně narůstá. Ale účty v tomto smyslu se budou dělat později, momentálně na to není čas.

Jde jenom o to, aby nezkolabovali přetížení zdravotníci, o jejichž ochranu se vláda nepostarala včas. A také je třeba zkoušet zpomalit a rozložit do delšího času stoupající křivku v počtu nemocných a pokusit se maximálně předejít úmrtím. K čemuž snad tvrdá opatření vlády trochu pomohou. Jinak se ale snad konečně dostáváme do mnohem správnějšího a užitečnějšího modu, kdy neřídí všechno sebestředný jedinec, (který nemá šajn o týmové práci), ale krizový štáb opírající se o lidi odborně kompetentní.

5 3
možnosti
RP

Nevím v jakém prostředí žijete Vy a mezi jakou společností se pohybujete, ale já kolem sebe nárust vzteku nevidím..spíš se začíná každý bát. Nejvíc strach o své prarodiče. A strach se týká jak mladých co znám tak i důchodců. Ale vztek jsem tedy ne...

2 0
možnosti
PN

P90e97t84r 83N95e42d75v28ě23d

20. 3. 2020 20:00

Jen aby se po volbách nedostavilo nepříjemné vystřízlivění té Vaší avizované " většiny".;-)

6 0
možnosti
JP

Vláda má priority nastavené dpbře, narozdíl od ekonomických novinářů

3 0
možnosti
  • Počet článků 89
  • Celková karma 25,16
  • Průměrná čtenost 2332x
Profesí marketér, věčně student, hrdý Evropan... V současnosti se snažím držet kurz jako „kormidelník“ v marketingové flotile e.vox. Cokoli jsem dělal, to jsem byl rád: Pracoval jsem například za pultem jako prodavač, den co den počítal hodnotu portfolia investičních fondů či jako ekonomický novinář. Na iDnes jsem se přestěhoval z blogosféry Respektu. Miluju Londýn, Star Trek a earl grey. Najdete mě i na twitteru: @jackal007.