Děkujeme za pochopení.
astrablaster
vodafone samoobsluha
Vtipné taky je, když začne "údržba" Samoobsluhy ve "vhodnou" dobu, jak se to stalo třeba v pátek 29. 6. 2012 ve 22 hodin, když lidi odjížděli na dovolenou a potřebovali si aktivovat roaming (zejm. data). Nefungovala ani hlasová samoobsluha.
Slay
Souhlasím
S tímto článkem naprosto souhlasím. Není to tak jen u Vodafonu, ale bohužel u všech operátorů (když porovnám zkušenosti ostatních). Já tedy ani nemám paušál a platím za služby více, ale než se upsat těmto firmám a očekávat v budoucnu případné problémy a komplikace.......
Já jen doufám, že když už se vynakládaly prostředky daňových poplatníků na zjištění, že "jsou v Česku telekomunikační služby předražené oproti konkurenci" tak se konečně začne něco dít ! Nejspíš jsem ale (opět) jen najivní když doufám ve zlepšení..
certik_bertik
vy
máte absurdní nápady, pro firmu je důležitý zisk, nikoliv spokojený potížista
ivošek z gmailu
Re: vy
Tak proč tedy Vodafone doposud nepřeválcoval ostatní dva operátory? Asi něco dělají špatně ...
Ladislav.Bimbo.Nadvornik
..z vlastní zkušenosti.....
..přesvědči jsem rodinu...ať od oskarů odejdou.....odešli a požádali o převedení čísel.....za odměnu jsme v prvních dvou měsících zaplatili cca 2500 kč za nevyžádané SMS - cena jedné od 60 do 90 peněz za kus.....nezbylo než stopnout všechy SMS od čísel začínajících devítkou....
Zani
Re: ..z vlastní zkušenosti.....
To bych dal klidně k soudu, ať se to klidně vleče 5 let. nakonec to stejně prohrajou a zacálujou i jízdenky k soudu.
xychteen
A to píšete jen o službách pro jednotlivce...
...zkuste využívat jejich služby pro větší firmu - to je teprve mazec...
Lumpíí i po banánu 8
Re: A to píšete jen o službách pro jednotlivce...
máme za cca 1500 Kč/měs. neomezené volání, neomezené sms + internet v mobilu. Volání do zahraničí (EU) za 4,5 + DPH na zahraniční číslo, na české číslo je to v rámci tarifu.
Namachrovaní, jsou, to souhlas, ale zas ta cena to vyváží
ivošek z gmailu
Naši mobilní operátoři
Mám zkušenosti se všemi třemi našimioperátory a pracovníci Vodafone mají bezkonkurenčně nejhorší chování, ten familiérní kamarádský přístup mi docela dost vadí, už nejsem v pubertě. UO2 jsou obvykle vstřícní, ale na můj vkus zase až příliš strozí a komisní, což ovšem nevadí. T-Mobile je v tomto směru takový zlatý střed. Ani u O2, ani u T-Mobile se mi nestalo, že by něco nechali vyšumnět a vždy volali zpět. U Vodafone zpět nevolali nikdy, zato často i přes zákaz obtěžují nevyžádanými telefonáty s nabídkami.
Sidonie_11
Re: Naši mobilní operátoři
"U O2 jsou obvykle vstřícní" - Tak to jsem asi před rokem a něco narazila na neobvyklou drzost. SMSkou mi přišlo, že mi na mou žádost změnili tarif. Když jsem se byla zeptat, co je to za blbost, že jsem o žádnou změnu nežádala, tak z nich vypadlo, že jsem nedoložila půl roku po prodloužení smlouvy potvrzení o studiu (při prodloužení jsem doložila ISIC a nikdo mě neupozornil, že za půl roku musím potvrzení doložit znovu!), takže mi automaticky změnili tarif a že mám být ráda, že mi vůbec nějaká SMSka o změně přišla. A že skutečnost, že jsem smlouvu prodlužovala a dokládala ISICa nemají ani v PC ani v tištěné podobě, protože tento typ písemnosti prostě nearchivují! No, sbalila jsem se a odešla právě k Vodafonu a jsem mnohem spokojenější, protože mám mj. velmi výhodný tarif.
- Počet článků 89
- Celková karma 25,16
- Průměrná čtenost 2332x
Seznam rubrik
- Lidé a život
- Knajpy a šenky
- Svět byznysu
- Mediální rybník
- Politický cirkus
- Planeta knih
- Nastavené zrcadlo
- Dekatvíty