Zdeněk Fekar

Profesí marketér, věčně student, hrdý Evropan... V současnosti se snažím držet kurz jako „kormidelník“ v marketingové flotile e.vox. Cokoli jsem dělal, to jsem byl rád: Pracoval jsem například za pultem jako prodavač, den co den počítal hodnotu portfolia investičních fondů či jako ekonomický novinář. Na iDnes jsem se přestěhoval z blogosféry Respektu. Miluju Londýn, Star Trek a earl grey. Najdete mě i na twitteru: @jackal007.

Zdeněk Fekar

Povinné dýško je nesmysl

Jeden pražský vinárník si pořádně naběhl. Kvůli koronaviru méně vydělává a tak chce, aby místo něho zaměstnance víc platili hosté. Učebnicová ukázka špatně zvolené formy komunikace. Spropitným host vyjadřuje svoji spokojenost.

30.5.2020 v 15:18 | Karma: 38,61 | Přečteno: 2171x | Diskuse| Ekonomika

Zdeněk Fekar

Hombre del mundo: mexická restaurace s českým šmrncem

Mexickou restauraci Hombre del mundo najdete jenom pár kroků od stanice metra Anděl. Vlastně jsem se na příjemné posezení celý den docela těšil. Když jsme podnik před půlnocí opouštěli, cítil jsem, že jsem čekal něco víc.

24.6.2010 v 0:04 | Karma: 7,28 | Přečteno: 1782x | Diskuse| Společnost

Zdeněk Fekar

V Náplavní neznají míru, ale jinak je to nadmíru slušný lokál

Češi jídlo milují, o tom není pochyb. Jen si vezměte tu záplavu televizních pořadů o jídle. Namátkou My rádi jíme s Petrem Novotným či Jste to, co jíte doktorky Kateřiny Cajthamlové a nejnověji S Italem v kuchyni. Šéfkuchař Emanuel Ridi z posledně jmenovaného seriálu shodou okolností minulý týden v knihkupectvích porazil světového bestselleristu Stiega Larssona. Už chápete, proč jsem ani já nezůstal stranou gastrománie?

4.6.2010 v 0:25 | Karma: 11,37 | Přečteno: 2867x | Diskuse| Společnost